3 fakt dobré důvody, proč jít na film S láskou, Rosie

Existují nejméně 3 (ale je jich ve skutečnosti mnohem víc) důvody, proč si od 15. ledna, kdy má v ČR premiéru film S láskou, Rosie (uvádí Bontonfilm), udělat čas a jít do kina.

1. Má skvělé recenze!

I nezávislí recenzenti z rad bloggerů, kteří filmu obvykle vůbec nic nedarují, jsou z filmu nadšení a nebo mají jen dílčí připomínky. Na tom musí něco být!

Například uživatelka Katka219 dala na serveru csfd filmu pět hvězdiček a napsala: "Nádherný emotivní příběh, který člověka dokáže rozesmát i rozplakat, doprovázený šikovnými mladými herci, kteří své sympatické postavy ztvárnili vážně perfektně. Pro milovníky britských romantických komedií, jako jsem já, je tohle opravdu ten správný požitek! Vřele doporučuji :)"

2. Zatelefonujete své dávné lásce

Možná máte ve svém životě také někoho, s kým se míjíte od dětských let jako Rosie a její osudová láska. Pokud jste single, nepochybně se při sledování filmu dostaví myšlenka: zavolat dotyčnému/dotyčné nebo ji najít třeba přes sociální sítě. Udělejte to! Spousta lidí si sice po skončení filmu povzdechne, že svět tak růžově nefunguje. Ale... Co když ANO!

3. Upevníte vztah

A pokud single nejste, je film S láskou, Rosie ideální tip, jak strávit zimní odpoledne nebo večer. Zvlášť kolem svátku sv. Valentýna. Je možné, že muži se (vzhledem k sladkému titulku) do kina příliš ochotně nepohrnou. Ale zdá se, že když už se tam vydají, nebudou litovat. "Když se všude kolem mě při náběhu závěrečných titulků ozývalo dojaté posmrkávání, neměl jsem k němu taky moc daleko," napsal mimo jiné na zmíněném serveru komentář uživatel Vančura a přidal čtyři hvězdičky.

Podívejte se na ukázky z filmu a další materiály:

Film o filmu:

TIP Redakce: Užijte si Dámskou jízdu s filmem S láskou, Rosie už 14. ledna v síti Cinestar!