Extrém

14. srpna 2017 16:44

redakce Prima Lajk

Odkud se vzal šílený trend s jednorožci? Tohle překvapivé vysvětlení vás dostane!

Také máte pocit, že letos vidíte jednorožce na každém kroku? Nebojte, nejste v tom sami.

Asi jste si toho už všimli. Nafukovací jednorožci v bazénech, jednorožci na krytech iPhonů, jednorožci na nehtech, jednorožčí frappuccina. Zkrátka a dobře, z jednorožců se stal za poslední roky trend, který v letošním roce doslova explodoval, a my se teď podíváme, co přesně k tomu vedlo.

Jak jistě víte, tahle bájná stvoření tady s námi byla už pár století. Teprve díky éře sociálních sítí ale lidstvo přichází s novými způsoby, jak své posedlosti – do kterých se řadí mimo jiné právě i jednorožci – šířit dál.

Zájem o anglický výraz „unicorns“ (tedy jednorožci) se podle Google Trends začal výrazně zvedat od roku 2012, nejvyšších počtů hledání však zaznamenal až letos v dubnu, kdy společnost Starbucks představila kávové frappuccino pojmenované právě po těchto bájných tvorech. Od té doby se, zdá se, ostatní společnosti chytly na vlnu jednorožců a začaly zásobovat své cílové skupiny vlastními produkty, které nyní vídáme běžně na sociálních sítích.

Ale nebojte, pokud patříte k těm, kterým už pestrobarevná zvířátka lezou na nervy, pomalu ale jistě už se začíná rýsovat trend nový. Podle všeho nás čekají mořské panny!

Mohlo by vás zajímat:


Přečtěte si také