Extrém

14. února 2015 19:00

Lenka Zajícová

Nová reklama na Coca Colu propagovala Hitlera

Kampaň velikána Coca-Cola omylem šířila Hitlerovův Mein Kampf. Mohli za to ale novináři populárního serveru, ne společnost na nápoje.

Při příležitosti největší sportovní události roku v USA, se americká společnost Coca-Cola rozhodla, že představí novou kampaň s názvem Make It Happy. Takto označené tweety následně procházely automatizovanou úpravou a byly přeměněny do ASCII obrázku.Redaktoři nejmenovaného amerického serveru ale pod pseudonymem A.H. (Adolf Hitler) publikovali na profilu @MeinCoke hesla z Hitlerova Mein Kampfu. Na profilu se tedy začala ukazovat hesla jako "musíme se postarat o budoucnost našich lidí a budoucnost bílých”. Po nečekaném kroku společnost celou kampaň ukončila a tiskové oddělené vydalo prohlášení: Sdělení kampaně Make It Happy mělo inspirovat lidi, aby šířili pozitivní myšlenky. Snaha redaktorů šířit přes naší kampaň nenávist je politováníhodná a trapá.”

V těchto snímcích se skrývaly texty z knihy Mein Kampf

Hitler by měl radost

Mohlo by vás zajímat:


Přečtěte si také