5 důvodů, proč budou Mimoňové nejúspěšnějším animákem historie

Někdy rande končí studenou sprchou Foto:
Někdy rande končí studenou sprchou

Žlutí nekňubové přijdou i do českých kin už příští týden!

Už 25. června se do kin rozleze armáda žlutých prcků. Konečně dostanou vlastní film, ale ve skutečnosti potřebují nějakého šéfa. Konkrétně tedy nějakého padoucha. Z ukázek jsme zjistili, že než našli hlavního hrdinu filmů Já, padouch a Já padouch 2, měli už za sebou pár neúspěšných pohovorů, a že jejich historie sahá pořádně hluboko do lidských dějin. Hlavní porce filmu se ale odehrává v New Yorku šedesátých let, kam se vydávají tři nejstatečnější mimoňové, aby pro svou smečku našli nového šéfa. Snímek vzniká opět v produkci Universal Studios, jednoho z aktuálně nejúspěšnějších hollywoodských hráčů. Letos tohle studio stihlo vyprodukovat Rychle a zběsile 7 nebo Jurský svět. Bude mít na kontě další, tentokrát animovaný trhák? Zatím tomu všechno nasvědčuje. A my si teď rozebereme proč.

Jsou roztomilí

Budou Mimoňové nejúspěšnějším letním animákem? - Obrázek 4 Foto:

Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno. Děcka kvičící mimoně zbožňují, podobně jako předtím milovaly Scrata z Doby ledové nebo tučňáky z Madagaskaru. Je pravda, že groteskový humor a minimální vyjadřovací schopnosti žluťáky posunují spíš k pravěkému lovci oříšků než k poněkud černohumorovým tučňákům, ale o to spíš bude celovečerák fungovat. A šedesátková nostalgie budiž zase magnetem na rodiče, kteří musí caparty do kina dovést.

Je jich hodně

Hlavními hrdiny jsou sice jenom Kevin, Stuart a Bob, ale ve filmu určitě uvidíme celé zástupy mimoňů. Jejich variabilita je požehnáním nejen pro animátory, ale třeba i pro výrobce hraček. Na prodeji nejrůznějších blbinek, suvenýrů a plyšáků studio vydělá snad ještě víc než na samotném filmu. Hlavní mimoně si navíc děti snadno zapamatují, protože se ve filmu budou – po vzoru Já, padouch – opět vyskytovat vedle lidských postaviček. Tím víc jejich mimoňskost vynikne a plyšáci půjdou o Vánocích spolu s DVD verzí filmu vyloženě na dračku.

Legračně mluví

Budou Mimoňové nejúspěšnějším letním animákem? - Obrázek 5 Foto:

Celovečerní Tučňáci z Madagaskaru finančně propadli. Na cílové publikum byli možná až příliš sofistikovaní a celé to armádní ladění fungovalo jen v původních filmech jako kontrast k naivním a roztomilým zvířátkům ze zoo. Ve vlastní sólovce najednou tučňáci změnili žánr a nepomohl jim ani úspěšný televizní seriál. Diváci se prostě nedostavili. Mimoňové ale lákají na jednoduchý humor i mluvu prostou druhých či třetích plánů. Ono halekání, chroptění a komolení anglických slov bude dětem od batolecího až do pubertálního věku povědomé a sympatické. Méně je totiž někdy více.

Žlutá je barva naše

Podle nejrůznějších výzkumů se nadpoloviční většina diváků rozhoduje až před kinem, na jaký film vlastně zajít. A Mimoňové mají výrazné světlé plakáty se snadno rozeznatelnými žlutými postavičkami. Žlutá barva je vidět na míle daleko a jakmile dítě zmerčí své oblíbené hrdiny, odtáhne rodiče do toho správného sálu. Na rozdíl od dospěláků má totiž dítě celou řadu podpásových metod, jak si vydupat svou. A proto Mimoňové schytají velké množství náhodných diváků, kteří vlastně ani do kina jít nechtěli.

Útočí ze zadních pozic

Budou Mimoňové nejúspěšnějším letním animákem? - Obrázek 3 Foto:

Mimoňové si po dva díly budovali pověst, aby teď zaútočili celovečerákem sami za sebe. Budou z nich novodobí Šmoulové? Já, padouch 2 vydělal celosvětově přes 970 milionů dolarů, přičemž se každý filmový kritik ptal, kdy ti pidižvíci konečně dostanou vlastní film. Zatím žádnému filmu, který má své kořeny v jiné sérii (tzv. spin-offu), se nepodařilo překročit stín své předlohy, ale Mimoňové by tenhle trend klidně mohli odstartovat. Už za týden se dozvíme, jestli naše křišťálová koule nekecala. A jestli ne, tak budou mít u Universal Studios letos hodně štědré třinácté platy.

Budou Mimoňové nejúspěšnějším letním animákem? - Obrázek 1 Foto:

reklama

reklama

reklama